Gwarancje i rękojmie.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomito.pl są nowe i objęte rękojmią oraz gwarancją producenta.
Rękojmie dla przedsiębiorców są wyłączone.
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej (na podany adres e-mail reklamacje@tomas-tuninig.com) bądź na adres Sprzedawcy (zgodny z danymi firmy) za pomocą poczty tradycyjnej.
Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta i odpowie (na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej).
Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji: Formularz reklamacji.
Miejsce odsyłania reklamowanych towarów:
P.P.H.U. TOMAS
Rybnicka 25
43-190 Mikołów
Dokładne informacje zawarte są w regulaminie.